All is sweet in Americat.


Efter 11 timmars sömn vaknade jag upp mosig men utvilad i mitt nya hem. N hade gått till jobbet för flera timmar sedan. Åt frukost. Hade köpt Branflakes trodde jag men de smakade mer som Fruti Loops eller något, allt är sött i Americat. Eftersom min rygg är ganska paj efter flyget fortfarande så har jag till enda uppgift att försöka göra så lite som möjligt nu i några dagar. Att vila. Fy det är min sämsta gren. Men ska ge det ett försök. Tur att jag har en massa bra böcker med mig, en massa bra musik och en massa bra idéer som jag ska försöka få ner på papper.






Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla gumman! Jag har sett piggare bilder av dig :-) Hoppas att din rygg blir lite bättre för var dag och att du snart kan komma igång med din träning i det nya häftiga gymmet! Många pussar från ett snöigt och kallt Kalmar

2009-02-11 @ 08:57:45
Postat av: Lisa-Lo

älskling!

Tänk vad långt borta du är nu.. skönt att du har bloggen, vad skulle jag gjort annars? Här har det snöat hela natten så det är snö på marken och taken. Hoppas ryggen blir bättre snart gumman.

Massa heta kyssar

2009-02-11 @ 10:18:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback