Storebror är gift!


Så är 4 händelserika, stressiga, roliga och mycket soliga dagar i Kalmar över och min bror har gift sig med sin kärlek! All lycka till dem, de var så fina och vi hade en sån fantastisk dag i går på Öland och i Kalmar. Allt var perfekt: vädret, vigseln, havet, champangen, maten, all släkt och vänner och det vackra brudparet!! N och jag har njutit av av spendera tid med familjen och han har fåt träffa en hel del nya ansikten!

Nu åker vi till Madrid i morgon och ska bo hos hans syster. Det blir första gången för mig i Madrid så det ska bli spännande att upptäcka staden, maten, människor och kulturen. Kunde inte haft bättre guider heller!! Vad som för oss till Spanien är ju naturligtvis att hans tvillingbror ska gifta sig på lördag! Jag vet, två stora dagar på så kort tid som vi får vara med om - helt otroligt! De gifter sig i norra Spanien vid kusten utanför Bilbao. Så nu blir det min tur att träffa en massa nya ansikten! Kul! Spännande. Jag har ju dock varit där för lite mer än ett år sedan och vet ju hur fint det är där i Bilbao och runt omkring och hur gott vinet är och vilken mat de kan laga! Underbart!

Nu är jag så trött att jag kan decka. Har varit såå trött hela dagen så jag hoppas ni kan förlåta mig om jag inte var så social idag och ringde, som jag planerat eller kunde ses! You know I love you darlings!!




xoxo




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback