It's a bow tie day.


Vaknade tidigt av tidsomställningen. Vid 6-tiden. Tog mig upp och åt frukost framför senaste avsnittet av Gossip Girl. Mysigt. Sen gick jag på ett Ashtanga Yoga pass. Det var sjukt längesen nu med alla resor och allt! I Sverige och Spanien har jag bara underhålls-tränat lite styrketräning, inget mycket. Men det var roligt att se hur pass mycket starkare jag var nu! Vissa ställningar som jag absolut inte kunde göra för 1 månad sedan gick lätt som en plätt! All stretching har också gett resultat och jag är mycket mer flexibel i de delar jag brukade vara stel! Jag är också mycket stabilare i de delar jag är överrörlig i! Jag firade med en gigantisk färskpressad grapefrukt-jucie när jag gungade hem från Yogan i mina
MBT-skor! Kände mig lite inspirerad av Gossip också så det blev en gigantisk rosett i min ponytail idag!

That's it for now folks!

xoxo



Kommentarer
Postat av: Lena

Så fin bow tie i din fina ponythail! Till och med bilden har du gjort i 50-tals-stuk, så nice. Ja, kan riktigt dig där du gungar fram med dina MBT-skor på Phillys gator med ett småleende på läpparna över att du nu har väldens starkaste (och snyggaste) muskelkropp, synd att jag inte kan känna hur starka dina muskler är i armarna härifrån Koh Lantaaa. Bra jobbat gumman, det ligger hårt slit bakom! Have a nice day! mammi

2009-04-23 @ 03:06:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback