Flip flop time!



Äntligen säger jag bara! Äntligen bär det av på en ordentlig semester till Thailand. Det var 6 år sen jag var där sist och sen dess har jag drömt om maten, värmen, lugna vita sandstränder och Bangkoks shopping! Nu är det nedräkning: 7 dagar kvar. Väskan är nedplockad från vinden, bikinin nytvättad och flip flopsen redo. Det ska bli paradis, och det bästa: jag är inte tillbaka förrän den 4 december!

Jag kommer uppdatera bloggen lite då och då och slänga upp en hel del bilder! Stay tuned people!




Kommentarer
Postat av: johanna

Aloha tropical babe!! Enjoy thailand så mycket du bara kan nu. Du förtjänar det bästa.!!

Ett boktips till stranden;Tusen strålnade solar av Khaled Hosseini (samma som skrivit Flyga Drake)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback