I'M STAYING HERE FOREVER


Nu skulle vi ha åkt till Bangkok... Men det händer såklart inte. Jag ringde också till Thai Airways igår och frågade om de trodde att vi hade någon chans att komma med vår flight hem på onsdag från Bangkok.... Jag fick ett nervöst thai-skratt till svar.... när hon märkte att jag inte var road och inte skrattade med henne tillade hon: Eh....let me say like this.... MAYBE.

Men MAYBE har nu blivit NO WAY så vi är fast här på koh Lanta. Vi får vänta på ytterligare information  men situationen ser riktigt dålig ut. Demonstranterna ska kämpa tills döden och släpper inte flygplatsen. Det kan bli en våldsam upplösning på det här tyvärr...

Men här nere på ön så märker vi INGENTING. Livet går vidare som vanligt med enda skillnaden att vi får några extra semesterdagar. Jag kan inte klaga. Det är varmt och skönt. Igår hade vi advent-fika med pepparkakor och färsk cocosnöt!

Har ni fått någon julstämning i Sverige än?


xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback