philly

I måndags flög jag till New York och fick äntligen träffa min Natxo efter 10 veckors längtande! Fantastiskt! Underbart! Vi åkte hem till Philadelphia, vilket är typ 1 timme från NYC, där jag för första gången fick se hans fantastiska etagevåning mitt i city. Oh so lovely att få se varandra efter så lång tid!

Efter en lååång frukost och en promenad i stan åt vi lunch på en fransk restaurant och sedan såg vi Frida Kahlo utställningen på konstmuseét, vilken var ganska imponerande. Sen blev det fika på alternativt vegan-café med hög mysfaktor... Vilken lyx att bara få umgås sådär utan stress! Tog en lugn hemmakväll. Jag sov, han lagade mat. God mat, gott vin men jag var jetlaggad och kunde inte hålla ögonen öppna efter kl. 21.00.

I morgon åker vi till NYC. Åh vad jag längtar! SKa bli grymt! Vi ska besöka våra favourite hot spots sen i somras och jag ska shoppa utan dåligt samvete på grund av den låga dollarkursen! HImmelriket!

Kommentarer
Postat av: lena

Vilken lycka! att ni äntligen kunde träffas, och dessutom i Philla, förstår att du är jetleggad, kroppen måste vara utmattad först efter tidsskillnaden mellan Indien och Sverige (dessutom köldskadad) sedan tidsskillnaden mellan Seeige och USA, allt på en och samma vecka. Ha nu så trevligt i NY är verkligen avundsjuk på ditt shoppande, men det är du verkligen värd! Ta hand om er! Kramar i massor, nu ska pappa och jag ut på Öland och plocka blåsippor, de blommar i massor på Ekerum!

2008-03-19 @ 17:12:51
Postat av: Johanna

du förtjänar verkligen en sweet holiday with your sweet!!! enjoy enjoy! ses snart! Cumme Hazaar miss S


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback