Ladies Night!

Idag är det Internationella kvinnodagen! Hurra! Det är stort här i indien! Större än i Sverige, och det kan man ju också förstå, behövs lite mer women enpowerment här! Igår firade vi med Ladies Night.... Kan ni tänka er 15 nordeuropesika tjejer på G i Indien?!! Lite uppmärksamhet om man säger så! Vi var typ hälften av oss från Norge och Sverige och hälften från tyskland, england och franskrike.... Hmmm.... folk kom fram och tog kort på oss där vi satt. Inget ovanligt i o för sig i Indien, men i Pune där det ändå fnns så mycket västerlänningar är det ju det... Hur som helst, det var en jäkligt trevlig kväll, men jag var ganska mör efter ännu en hektisk vecka på jobbet.

Usch jag kan inte släppa jobbet ens idag, jag har nu hållt mig i 1 och en halv timme från att öppna min jobbmejl (sen 08.00 i morse). Men jag säger till mig själv NEJ, nu är det för fasen helg! Men kanske att jag tar en timme i eftermiddag och jobbar lite...

Nu ska jag till en kollega, Maarten och äta brunch vid hans pool. Det är typ 30 grader ute så ett svalkande dopp blir det definitivt idag. I eftermiddag ska jag shoppa loss. Har inte shoppat alls mycket hittils men nu ska jag ju till Sverige på onsdag kväll så nu får jag ju passa på!

Vänner, ha en skön lördag!

Kommentarer
Postat av: Lena

Grattis på Internationella kvinnodagen! Då passar det verkligen att vara ledig, bada i pool och shoppa loss!!! Förstår att ni blev ett "exotiskt" blickfång i går på Ladies night, det måste vara en syn!! Vad trevligt det låter!! Här är det mulet och fyra plussgrader, så njut innan resan åter till Sveariket!
Längtar efter att få träffa dig! Kramar från mamma

2008-03-08 @ 07:28:39
Postat av: Lisa-Lo

åh vad härligt att fira i iniden! Jag ska ut och demonstrera nu i en liten demionstration i lilla lund=) Längtar efter dig älskling! Kyss

2008-03-08 @ 11:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback