Bombay Dreams

I morgon drar jag till Bombay. I morgon är jag ledig. SKÖNT!!! Ska relaxa på Hyatt vid deras pool, sen blir det en sundowner i Bandra där det blir planeringsmöte med Svenska Handelskammaren. På kvällen/natten blir det avfärd mot Sverige! Spännande!! Ser inte fram emot att komma hem till kylan, men ser fram emot att träffa er alla, min familj och mina vänner!

På måndag blir det HOLIDAY - Yay!!!!! Då flyger jag till New York och spenderar veckan med Natxo i Philadelphia och New York! Sweet!

Jag hoppar upp och ner av förväntan just nu... biter sönder mina naglar och sover inte om natten!!!!!!

SWEDEN, here I come!

Kommentarer
Postat av: Johanna

i love Bombay
i love stockholm
I love you!
välkommen hem Elsa!

Postat av: Lena

Åh.. vad roligt det ska bli att få träfa dig på torsdag! Ha en riktig lycklig resa hem hjärtat! Vi längtar......

2008-03-11 @ 20:50:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback