PAUS



Har mitt liv på paus just nu. Har haft det ett tag. Går igenom så mycket just nu, sjukdom och elände, men vill inte älta det. Absolut inte. Kanske en annan dag, men inte idag. Nu ska jag fokusera på annat i mitt liv. Det blev helt ändrade planer i maj i alla fall, det blev inget Indien för mig. Synd. Men som sagt, ska inte fokusera på det nu.

Nu måste jag bli bra på det svåraste och värsta jag vet: att ta en dag i taget. Usch, äckliga klyschor som den gillar jag inte. Jag älskar att planera, varje dag och timme och helst hela år. Underbart. Men det får jag inte göra nu. Det går inte för sig tydligen. Så jag antar att jag får radera mina Excel filer med års-planering för 2008, 2009, 2010, 2011, 2012. (Ja, jag är allvarlig!) De håller inte längre.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback