How good it is...

TA TA!!! Framme! Underbart! Lovely! Väl värt 9 timmars trång skumpig flight. Jag var såklart lite mörbultad men det glömde jag bort så fort Natxo hämtade mig! Såklart! Och vilken värme... 30 grader och klibbigt, fuktigt soligt Philadelphia. Helt och hållet att föredra framför 17 grader och duggregn. Gårdagen spenderades omväxlandes hemma in the Loft och på det mysiga vegancafét där vi pimplade soya-is-latte och åt tiramisu och bråkade om VEM som saknat den andre mest! Oh God!

Åh vad jag ska njuta av dessa veckor!!! Äääääääääärligt talat - ÅH!

Snart ska jag väcka N så vi kan gå och äta lördags-brunch. Jag ska också köpa en nya kamera som jag suktat efter ett tag nu och då lovar jag att det ska bli fina bilder här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback