40 timmar i staterna

Kom hit för cirka 40 timmar sedan men har fortfarande inte återhämtat mig på långa vägar efter flygresan. Har ont i varje millimeter av min kropp. Är dessutom förbannad över att jag har det, för det är så sjukt tråkigt. Vi var ute och gick en runda igår på stan, men jag höll på att svimma av. Efter två kvarter var vi tvunga att paus-fika. Sen åt vi en härlig brunch på Rouge. Sedan hem igen. Jag var utmattad. Sov i två timmar. Sen vilade jag i två timmar. Sen åt vi sushi och kollade på en bra film: Junebug.

Jag känner mig som i för-klimakteriet för att jag svettas så mycket. Sen efter 5 minuter fryser jag. Jag är upponed.... inte bra.

Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla gumman, misströsta inte, det är bara jetlagen, +6 timmar är stor förändring på dygnsrytmen, speciellt om man har en mycket känslig kropp, som du har för tillfället! Ta den tid det tar att komma ifatt USA tiden, sedan leker livet igen! Kramar från mamsen

2008-07-13 @ 18:55:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback