Sunday - me likey!


Nu skule jag ha skrivit det här inlägget i söndags egentligen.. men mitt internet har varit halvdant så det blev aldrig av. Nu däremot får ni söndagens inlägg:

Söndagar är numera min favoritdag på veckan. På fredagen är man fortfarande trött efter jobbet och det är alltid någon fest man stressar iväg till typ en timme efter man kommit hem från jobbet, fast man egentligen är för trött för att gå. På lördagen är det alltid ärenden som ska fixas.... Man ska iväg och köpa något, jobba lite (man har fortfarande inte släppt jobbet för helgen) och så vidare. Men när söndagen väl kommer - ja då är man toalt avslappnad och utvilad! Då har det blivit en vana att vi alla drar till Club Solaris och njuter av swimmingpool, vattenfall, sol, lek och god mat. Till denna lilla oas verkar i princip alla expats i hela Pune komma på söndagar och det är låt säga 95% europeer. Ja, det är lite som att lämna landet för en dag (vilket kan vara ganska skönt ibland...)



image72


image73

image74

We are the Atlas-Copco Baywatch in India!!!



Kommentarer
Postat av: Johanna

OMG you are really all matching the livboy!!! well done! kom hem och lek med mig snart......! cumme hazaar apni sab se ghori dost...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback