Slapp lördag...

Idag ska jag ta en slapp lördag! Försöka i alla fall! Igår var jag ute och åt middag med 4 andra svenskar som jobbar på Alfa Laval och Tito Enator. Det var jättetrevligt och mysigt! Men jag var trött. Åkte dit nästan direkt efter jobbet.

Är sällan hemma från jobbet innan halv åtta... Och trots att jag är hemma, trots att det är lördag, söndag så tänker jag på jobbet hela tiden! Det är som att man aldrig riktigt är ledig! Jag jobbar liksom trots att jag sover... drömmer om hur jag ska lösa alla otaliga problem man stöter på... Det känns verkligen som att springa i kvicksand....

Men som sagt, idag ska jag försöka... Jag ska jobba på min solbränna istället. Gå ner till poolen och läsa Vogue India, lyssna på musik och njuta av solen och den varma brisen.

Har varit halv dålig sen igår. Vill inte gå in på detaljer. Men jag kan bara meddela att om det är någon som vill gå ner 3 kg på 1 och en halv dag så är Indien landet för er! Herregud...

Hoppas att ni alla får en bra helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback