mitt nya hem.

Idag är ingen jättebra dag... Är sjuk och hängig och inte alls i form... Ont i lederna.  Jobbar  hemifrån idag. Ja just det ja. Jag har ett nytt hem! Jag har ju som bekant varit på jakt efter en lägenhet, vilket har visat sig vara svårt! Men igår flyttade jag in i Wellington Apartments i Koregaon Park vilket är hjärtat av Pune, så läget är perfekt. Jag är ganska nöjd med den, vi kan säga att den är väl den bästa av de typ 10-15 lägenheter jag sett hittills!

Det är 3 rum och kök. Två identiska sovrum, men varsitt tillhörande badrum. Ett vardagsrum med soffa och matbord. En balkong med utsikt över trädgården och swimmingpoolen. Men det blir nog bara att jag bor här i en månad. Jag får se hur det känns... Här kommer i alla fall lite bilder:


image63
Vardagsrummet. Balkongen skymtar lite i bakgrunden.



image64
Soffgruppen samt det fasansfulla glasbordet.


image65
Trevlig trädgård och en bit av poolen (jag vet var jag ska spendera helgen...)


image66
Andra sidan av vardagsrummet med matsalsbord.



image67
Ett av sovrummen (det andra ser likadant ut).


Om det är någon som vill komma och hälsa på så har jag som sagt ett rum som står tomt!! Vem är sugen??

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är sugen!!!!! Jag kommer!!!! Lägenheten ser verkligen toppenfin ut! Perfekt när du får gäster, pappa och jag får mellanlanda i Pune när vi kommer från Koh Lanta i april. Ta hand om dig idag gumman, gå på något mysigt SPA och få en helkroppsbehandling, det är du verkligen värd! Pussa och kramar! Vi hörs!

2008-02-15 @ 07:04:33
Postat av: Karin

Gud vad underbart det ser ut gumman!! Helt fantastiskt ju!! Njut!! Här har det faktiskt varit sol i tre dagar, dock i minus grader :) Gud vad jag saknar dig pyret!! Vad tråkigt att du har ont i lederna... men du verkar ju njuta av sol, vin och god mat så det kanske hjälper :) vad härligt att sin chaffis är i tid, helt otroligt!! förstår att du är nöjd!! lägenheten ser jätte fin ut!! Vi hörs snart fina, jätte kul att se bilder.. du är hur het som helst!! PUSS FINA FINA elsa!!

2008-02-15 @ 11:40:26
Postat av: Johanna

jag blir så glad när jag ser din fina lya! och det är ju fantastiskt att YES madame och HELLO kitty delar säng..!!
var är the giant SRK poster?? ta hand om dig!!
miss you to bits!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback