Min chaffis

Detta inlägg är en hyllning till min chaufför Anand. Han är en fantastisk människa! Han är förmodligen den bästa chauffören i Indien. Kör otroligt bra, säkert och stabilt. Tutar inte så mycket heller. Dessutom kommer han alltid i tid. Och inte bara i tid - till och med för tidigt (jag trodde inte det konceptet fanns i Indien) - ja ibland 30 min för tidigt! För att vara på den säkra sidan! Och han lägger alltid fram dagens nummer av Times of India på morgonen när jag åker till jobbet! Otroligt lojal! När jag kände mig krasslig så skuttade han med lätta steg ut och köpte Vicks till mig på väg till jobbet! Ja, denna Kerala-kille har verkligen alla hästar hemma om man säger så!


Kommentarer
Postat av: Johanna

prrrrfect for YES MADAME!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback