De mjuka männen....

Sitter just och slö-kollar på tv. Ser ett inslag om ett gäng indiska militärer. De är hårda killar, män med vapen vet ni! De åker packade som sillar i en tågvagn med sina vapen, i sina kamouflagefärgade kläder, på väg till strid!! ... och så sjunger de en vacker Bollywood-sång i kör (Dil de diya hai = Jag har gett dig mitt hjärta)! Något stämmer inte i den här bilden!?? Hör jag rätt? De är mycket mjuka på insidan de indiska männen tror jag!

Även idag noterade jag denna muka sida. Från mitt skrivbord har jag ett stort förster som vetter ut mot själva fabriken. Där jobbar männen i blåställ. De rejäla karlarna som jobbar i fabriken, på lagret också... Idag ser jag två karlar i 45-50 årsåldern gå i sina skitiga blåställ hand i hand. SÅ mysigt va?

Jag tycker att det är helt fantastiskt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Men visst är dom härliga :) inte blyga för fysisk närhet!! Gud vad jag njuter av det du skriver, känns som att jag är på plats!! Läste om din email kommunikation med dina anställda, hahahahahhaha!! Ja det gäller ju att välja om man ska skratta eller gråta!! Du är sjukt het i dina nya kläder :) Saknar dig skruttan!! massa PUSSAR

2008-02-27 @ 11:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback