BANGKOK HERE I (HOPEFULLY) COME!


Oj vad många turer det varit nu med vår hemresa, som slutligen har skjutits fram en vecka! Jag skulle redan varit hemma nu alltså och vadat omkring i det där decembermörkret, men vi har haft härliga dagar på beachen istället! Idag åker vi till Bangkok från Krabi och stannar i fyra dagar tills vi åker hem på natten till onsdagen. Men som sagt, det är vad vi vet nu... de har hållt på att ställa in flyg, omboka och ändra HELA TIDEN att man börjar bli less på det! Vi börjar säga nu att vi tror på det först när vi sitter i planet! Så håll tummarna nu att vi kommer iväg!

Hur som helst är jag nu sjukt sugen på att få shoppingbehovet tillfredställt i dagarna fyra och gå omkring på marknader och bazaarer och fynda lite julklappar! Bangkok är ju fantastiskt och det var närmare 7 år sen jag var där sist! Lär ju se lite annorlunda ut kan man tro. Vi ska bo fint på Pathumwan Princess mitt i down town (nära Siam Square) och jag ser fram emot att simma i deras Olympic Size swimmingpool. (Hmm... det är ljusår ifrån det lilla rucklet jag bodde i på Khao San Rd sist jag var där!!!)










Kommentarer
Postat av: Johanna

det ser absolutely fabolous ut darling!!! Jet-set society!! enjoy!! miss u. puss

2008-12-08 @ 13:07:50
Postat av: Lovisa

Gillar om det du skrev! Kul att se en del fina grejer och inte bara det generella grejerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback