Back in my hood...



Känner att jag måste avsluta Thailandsresans blogginlägg med ett slut-blogg-inlägg för att summera det hela! Jag har haft 5 fantastiska veckor i Thailand. Jag har verkligen njutit av sol, bad, god mat, trevliga människor osv. Jag har stressat av totalt och kommit ner i varv med hjälp av yogan och massagen. Jag har tränat och återfått en del av styrkan min kropp behöver. Jag har fått energi och inspiration till att börja nya projekt i min närmaste framtid. Det känns otroligt bra! Nu är jag laddad för att ge mig ut på nya äventyr, närmast i USA, vilket jag ser så mycket fram emot!

De sista dagarna spenderade vi i Bangkok. Jag älskar Bangkok sen innan men denna gången fick min kärlek en ytterligare dimension. Jag har verkligen en förkärlek till världsmetropoler och det kan man verkligen säga att Bangkok är! Vilken puls, vilken känsla, vilka människor! Jag skulle ha kunnat stanna för evigt! Shoppingen är otrolig. I Chatuchack, weekend marknaden, hittade jag en massa spännande lokala design förmågor som sålde sina alster. Det var smycken, kläder, väskor etc. allt till mycket bra priser. Blev en del julklappar!

Avslutar med några bilder. Snart återupptar jag bloggandet igen när jag drar till usa i slutet av januari!

xoxo





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback