HARVARD

slänger bara in ett litet inlägg idag för jag är heeeelt slut! Första dagen på Harvard har varit totalt utmattande! Jag har träffat en massa trevliga människor och vi har haft prov och föreläsningar hela dagen. Nu ska jag träffa några klasskompisar ikväll för att plugga. Tempot är JÄTTEHÖGT och jag kommer att plugga dygnet runt för att hinna med! English for Global Business heter kursen och riktar in sig på svår engelska (alla pratar redan flytande) och vi ska skriva essäer  och ha diskussioner etc. om politiska och ekonomiska ämnen.......Gud! redan till i morgon kl. 09.00 måste vi lämna in vår första essä.... klockan är 17.20 nu och jag har inte ens börjat. suck!

Men det är fantastiska miljöer vi studerar i! Det är verkligen historiens vindslag som flåsar en i nacken... byggnaderna är enorma och campus ser ut som i en Harry Potter film. Matsalen är som hämtad ur Harry Potter och ser ut som en gammal kyrka!

okej, jag måste rusa nu! skulle bara rapportera att jag lever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback