Cape Cod

Igår var vi alla på en båt-tur till Cape Cod som ligger lite mer än en timme från Boston. Väl ute på atlanten såg vi valar, eller snarare en val, som hoppade upp ur vattnet! Cape Cod var en idyllisk plats och Provincetown, där vi spenderade dagen är västkustens Gay-centrum så det var mycket gay-killar framförallt och regnbågsflaggor, mycket trevligt! Vi gick och strosade i staden och åt lunch, pilgrimsmusslor, mums! HInner inte skriva alla detaljer men bilder säger mer än tusen ord, så klicka på länken nedan och kolla in en massa bilder:

Cape cod biler

nu ska jag snart åka till mitt nya Harvard-hem för jag har nyss varit och reistrerat mig på min kurs!!! jag kommer blogga mer om Harvard snart!

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback