Sol och studier

nu har jag varit här i mer än 3 veckor, tiden har gått jättesnabbt! senaste veckan bara svischade förbi för vi har så himla mycket att göra i skolan! denna veckan kommer till och med bli värre! Det är i och försig anledningen till att jag är här, men det voooore faktiskt kul att göra någonting annat än att sitta med näsan i en bok hela dagen... Det är verkligen studier från det att man vaknar på morgonen tills att man somnar på kvällen... (Igår kväll vid 11 tiden när jag och min study-group satt och gjorde vår powerpoint presentation här i mitt rum så somnade jag....)

men helgen var bra.... till och med söndagen var ok trots att jag pluggade 6-7 timmar... men det är liksom okej. ... Det är ändå 30 grader, strålande solsken och man sitter med en stor iskaffe mitt på gräsmattan i Harvard Yard och pluggar/solar.... bättre än så blir det inte!

Fredagen och lördagen var ganska lugn... middag, vin, shopping etc. var tvungen att hålla mig lugn och kompensera lite för det kollossala fylleslaget vi hade i tisdags (som jag knappt vågar skriva om såhär online mitt på öppna internet...ha ha!).

ska försöka skriva lite snart igen och också bli bättre på att ta bilder och lägga upp!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback