New York

wow, det har varit en fantastisk vecka! Jag vet inte var jag ska börja! I måndags (en vecka sen idag) tog jag bussen från Boston till New York (4h) och så mötte jag upp Natxo från klassen. Vi spenderade hela veckan i det stora äpplet och hann med ganska mycket faktiskt... orkar inte blogga om alla detlajer för jag är helt slut idag (vätskebrist?? det är supervarmt och fukigt...) men här är en lista på veckans höjdpunkter (utan inbördes ordning):

  • Guggenheim museet
  • Middagar och shopping i Soho
  • Spice Market i Meatpacking District (världens mysigaste restaurant)
  • Drinkar (ja, cosmopolitans såklart!)
  • Macy's
  • Museum of Modern Art
  • Chinatown
  • utsikten från Empire State building
  • The buzz of Times Square
  • Ice coffee i Central Park
  • shopping på Barney's Warehouse i Chelsea
  • Rea på Marc Jacobs i Soho
summa kardemumma : veckan har varit toppen! och det kan ni ju också se här:

image41


image42

image43


image44

image45







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback