cookies!

Vill ni veta vad skillnaden är mellan Stockholms Universitet och Harvard? - Cookies! Klockan är halv elva och jag sitter och sliter med en inlämningsuppgift tills i morgon när det plötsligt knackar på dörren.... det är min proctor Annetta (som  typ tar hand om alla studenter som bor på min våning) som kommer med en liten påse med kakor och önskar mig lycka till med mina studier i veckan, så mysigt! De bryr sig faktiskt verkligen om sina studenter här!

det var aldrig någon som kom till mig på Kungshamra och ringde på dörren och gav mig kakor och lycka till på tentan! det är faktiskt motiverande, jag gillar kakor och sockret gör att man orkar plugga en timme längre MINST innan man går och lägger sig! sådetså!


Kommentarer
Postat av: lena

Vad härligt med en liten "hustomte" som smyger omkring och tittar till de ambitiösa studerterna som sitter och sliter sent om kvällen! Det är du verkligen värd, en påse cookies. Ta hand om dig gumman, kul att tala med dig i morse! (kväll din tid)
Kramar från mamma och pappa

2007-08-14 @ 10:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback