madame goes to hospital....

Jaha, vad har hant sedan sist egentligen... Jag var lite piggare dar i ett par dagar och da var jag pa Telelogic pa den dar intervjun. Det gick jattebra och de tyckte egentligen inte att jag behovde aka tillbaka till Sverige over huvud taget utan stanna och borja heltid hos dem istallet! Jag sa att det var lattare sagt an gjort och att jag skulle aterkomma. Arligt talat sa verkar det bra, men inte riktigt min grej. De vill marknadsfora sig mot den svenska marknaden och det verkar innebara en hel del telemarketing-aktigt jobb. Inte riktigt vad jag ar ute efter, dessutom vill jag ju hem till Sverige och slutfora mina studier! Men det var en kul upplevelse att vara pa en indisk jobbintervju!

Pa torsdagen kande jag mig lite samre och akte till Mallya hospital och traffade Dr. Manohar Ravi som konstaterade att jag hade bihalsinflammation. Sa nu har jag fatt antibiotika och sant.... Det ar supertrist att vara sjuk och nu har jag verkligen last mina Filmfare trettonhundraelva ganger, sa jag ar SA himla reda for att bli frisk nu.... men icke! Det tar nog ett par dagar till innan jag kanner mig tip top!

Nu ska jag ga till Food Bazaar och handla diverse uppiggande grejer som tillexempel mango, godis och sant, men jag maste skynda mig nu innan de stanger! rapporterar mer en annan dag!


Kommentarer
Postat av: JL

Jaha, då får vi hoppas på att den nya kuren ger resultat och att du snart känner dig bra igen! Det var ju attans att du skulle få det där, men det ska nog bli bra så småningom. /Jonas

2006-07-09 @ 14:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback