Forkylningsmadame ska pa anstallningsintervju!

Ja, vad ska jag saga, jag har akt pa en riktigt seg forkylning (sen Bannerghatta-rikshaw-turen) och legat hemma i flera dagar och haft trakigt. Jag har last Filmfare och druckit te och forsokt fortranga att det kanns som att ha en taggtrad i halsen!

Igar borjade jag piggna till och da passade jag pa att ha mote med Bengt pa Exportradet. De ska oppna ett nytt kontor har i B-lore och vi korde forbi lokalerna och kollade. Sen fikade vi hemma hos honom med hans sambo (som kom fran Bandra och hade en Amitabh-obsession, hon hade hans autograf etc etc.) Som ni forstar var det mycket mycket trevligt!

Idag har jag varit pa jobbet och suttit med Vishnu pa Finance-avdelningen och gjort kvartalsrapporter. Nu ska jag pa hindilektion hos Nargesh-aunty. Sen ska jag, tro det eller ej pa anstallningsintervju pa Telelogic (svenskt foretag). De var de som ringde mig till Sverige for ett par manader sedan... Jag har visserligen ett ar kvar pa mina studier, men man ska ju ha alla dorrar oppna och sa ar jag ocksa nyfiken pa att hora vad de sager, aterkommer med om det snarast!!

Det blev en kort uppdatering det har men jag har brattom nu och vill inte bli sen till lektionen! Har inte kunnat blogga nu pa nagra dagar nar jag varit sjuk, men da har det ju a anda sidan inte hant sarskilt mycket heller! Nu sa ska det bli andra bullar, bara jag blir lite friskare sa ska B-lore utforskas mer grundligt!!

Njut av sommar-sverige!


Kommentarer
Postat av: Lisa-Lo

hej hjärtat! jag saknar dig! hahaha vad är det för annons som är på din sida? om att hitta gud? först trodde jag att det var nått som du skrivit.. det är helt sjukt! haha.. åh du måste skriva så fort som du har varit på intervjun! jag e såååå nyfiken! PUSSSSS

2006-07-05 @ 12:22:18
Postat av: JL

Jag är jättenyfiken på intervjun som du ska på! Det låter spännande! Du får skynda dig att rapportera sen :-) Hoppas att förkylningen går över snart!
/J

2006-07-06 @ 18:54:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback