festen efter efter-festen!

Hej mina vanner!


Jag vill inte aka hem, bu huu huuuuu.... Nu ar det bara cirka 10 dagar kvar och jag vet att dessa kommer att ga fort fort fort. Helgen vet jag inte vart den tog vagen! Det har blivit party varje kvall nu med wining and dining, partying och annu mer party...

Bangalores nattliv ar mycket mycket bra, det har jag noga utvarderat nu! i fredags var vi pa Taika och partade (Bangalore Times var dar sa jag maste kolla in page 3 i tidningen idag eftersom de fotade oss he he...) Lordagen var galen. Vi var pa Athina och partajade, det var kul, men inget slar efterfesten som nagon hade (fraga mig inte vem!!!) i en sjukt stor  tak-vaning mitt i stan med en bar i mitten, dj och dansgolv.  Ja, det var i princip som en privat klubb med "open bar"... me like! Halva klubben kom dit, sa vi var saker 70 pers om inte mer!  Balkongen var enorm och (hundra m2 minst!) och utsikten var inte dalig, det vill jag lova!

Nar folk borjade droppa ut fran den festen var vi ett tiotal som fortsatte hem till R's chef och hade efter-efter-fest i hans lagenhet. Jag har nagra suddiga minnen av att jag dansar som en galning till Bluffmaster-soundtracket och att jag motvilligt gar med pa att bi hemskjutsad frammat 6-tiden... Uhuu... dagen efter fick jag angra det... trott trott sa klart! Men som om inte fredagen och lordagen varit nog, sa var vi pa en klubb som heter SOS i Garuda Mahal (!!) och shakade igar ocksa! herregud!

Min Bangalore-tid har gatt fran office-girl till party-girl! Hai allah! Men jag maste ju passa pa nu innan den langa hosten i sverige kommer och jag maste sitta hemma och plugga....

Idag ska jag vara skotsam och ga pa hindi-clas. I morgon ska vi ANTLIGEN ga pa bio (Omkara) i Garuda Mahal och dricka kesar-pista-sugarfree-milkshake!

Phir Milenge!



Kommentarer
Postat av: JL

Va snälla alla verkar vara! Du får nog partyabstinens när du kommer hem, eller så kanske du kan börja hänga i någon bar på Stureplan eller så? ;-)

2006-08-01 @ 16:51:49
Postat av: Bhavana

are vah!!
ghar pe aya!! banglure ke party bas kijiye!!!
actuually i am going to JL s suggestion nu på fredag SPYBAR har öppnat en eloctro club och kitty katten har fixat oss på gäsatlisatn... det är inte bollywoodhits men elektro/synt är det näst bästa enligt bhavana..


ses snart!!
kraaaaaaaam

Postat av: lena

Lilla gumman, det dar verkar vara lite val for mycket partajande!!! Du maste samla dina krafter nu och aven tanka pa livet efter B-lore. Vi ar pa torpet pa Koh Lanta och njuter av allt, vader mat och skon natur, ta hand om dig! Kramar fran mamma

2006-08-03 @ 06:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback