Den är här gumman. Puss.

Ibland överträffar man verkligen sig själv! Lördagen bjöd på roligt kalas i form av The Sound of London på Münchenbryggeriet. Underbar livemusik en massa London hip hop band!! Efter en hetsig jakt på en skata (!!!) genom söders gator där man även kan stöta på de mest förvirrade människor … kommer jag då hem och ser fias mobil ligga på mitt bord, tillsammans med resterna från förfesten. Jag grabbar fort min mobil och messar fia: Den är här, gumman. Puss. Fias mobil vibrerar till på bordet. Jag inser i samma stund min tabbe och ligger och viker mig av skratt…. Klockan är halv fem och jag ringer hem till fia och bara döööör i luren när jag erkänner vad jag gjort!


 

Kan vi please bortse från denna händelse nu i resten av mitt liv, för jag äääär intelligent, egentligen!!!


 

...och fia berätta gärna vad jag ska göra i 10 veckor i vår, då vissa människor sitter i Bombay och glassar! Jag får väl bli fågelskådare då, jag har ju redan börjat denna lysande karriär i helgen... eh?! nä... jag ska minsann skapa mitt eget Bombay här i sthlm... eller hur Bhavana? ham yaha bombay hi banega! är du med på en helkväll med rom o cola, hindi-hits och glimrande panjabi-suits?



 

85278-21 85278-1985278-2385278-22


Kommentarer
Postat av: Anonym

HA HA HA!!! Jag ska minnas den kvällen i resten av mitt liv, berätta om den för alla jag känner och vårda minnet av kvällen ömt!! Mouahahaa!

2006-12-19 @ 21:57:39
Postat av: sachin

nice pictures!

2006-12-25 @ 19:19:46
Postat av: sachin

nice pictures!

2006-12-25 @ 19:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback