oh sweeeet bollywood!

igar bar det av pa onsdags-bollywood-clubbing pa zero G! Jag gillade stallet sjukt mycket! Man akte upp pa 10e vaningen och sjalva klubben lag pa taket med endast nagra "segel" som tak. Det var schysst att ha en latt bris som flyget genom haret hela tiden (som i alla bollywoodfilmer) eller som Carola om ni sa vill..... mycket bollywood! Och sen ska vi inte glomma musiken. 100% desi. och bra desi. verkligen 100%bollywood-hits! Jag var i sjunde himlen! Kajra Re, Salaam Namaste, Mahi Ve, Chale jaise hawaei, Tumse milke dil ka, Tauba tauba ja det var verkligen hit efter hit!!!

Gita saknade sin Bhavana pa dansgolvet! Det var varsta Bombay-flashbacken! De gick till och med (precis som i bombay) runt med gratis vodka-shots till alla tjejer, det ar ju galet! idag har jag gjort precis ingenting och nu ska jag hem till Deepa och kolla pa bollywoodfilm och ata brownies! yummie!

a gud vad jag onskar att stockholm hade ett enda sant har bra stalle, jag skulle ju bosatta mig pa den klubben!

Snart ses vi igen! Ciao!

Kommentarer
Postat av: Bhavana

ååååååååååååååååå
totally jealous
jag vill verkliogen ha en bollywood klubb att gå till. hoppas jag får jobbet i indien så slipper jag sucka över stockholms klubbliv.

ska ut ikväll jag med
salaam namaste!!
tumhara Bhavana

2006-08-04 @ 14:17:19
Postat av: JL

Hej svejs! Låter kul med allt det där du har för dig! Härhemma har jag fått en inneboende som ska bo här tills jag flyttar över till brorsan om ett par dagar. Det är en kissekatt som är enormt kelig, den vill helst sitta i knä hela dagarna o bli kliad under hakan. Det är Marianas o Arinas katt. Så det får nog bli lägenhetssanering innan du kommer hem. Ha det bra de sista dagarna!
Kramar/Jonas

2006-08-06 @ 10:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback